lekplatser

Åhhhh äntligen har jag kommit hem från alla lekplatser i hela jorden!
Min kusin Mona som är 6 år gammal är den jobbigaste ungen jag har träffat! Hon ville gå till alla lekplatser hon fick syn på. RASHA JAG VILL GÅ TILL DEN OCH DEN OCH DEN!:D Hon lät som en papegoja vad fan, och plus hon ville köpa godis hela tiden så jag köpte åt henne en glass och en stor munk för att hon skulle hålla tyst. Men nejnej hennes mun blev större! Så jag kom på en ide. Jag ville så gärna gå till Gabbi så jag sa till Mona att det fanns en magisk lekplats brevid Gabbi så hon gick på det!! Så vi var hos Gabbi en stund sen gick vi till "den magiska lekplatsen". Haha.

Och nu har jag tittat färdigt på Gossip girl och ska upp och duscha, ni får ha det en toppen kväll!// R.S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0