its over..

Hejjj kära bloggare!!

Haha idag känndes det som om jag gick på dagis igen, asså liksom jag gick runt med mina små kussiner till alla lekplatser i svergie asså jag skojar inte. Sen så fick jag ett sms från Yolanda och det stod vill du grilla med mig Semira och Samia ?:D<3 jag bara jaaa snällla! Haha så de följde med men efter ett tag så gick de hem för de frös:D Vi grillade lite och skrattade som vanligt. Sen så tog något väldigt speciellt för mig slut... Det var kanske det som känndes så jobbigt idag.

Men sen så drog jag och nu sitter jag i trädgården med min data i hammoken och gungar lite. Det är ganska mysigt faktist:)

Men nu måste jag gå upp och duscha eftersom skolan börjar imorgon igen och måste bestämma kläder till det, önska mig lycka till!!
Lycka till alla!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0