igår

Hejsaan!

Haha jag såg precis att Ali bloggade lite imorse istället för mig eftersom jag hade lite brottom.

Igår så träffade jag Tess och gick till centrum och lämnade tillnaka en jeans jacka och köpte en annan söt blommig jacka från H&M. Sen så gick vi runt och köpte mcflurry daim till mig och en stor slusch till Tess:) Sedan så fick jag ett samtal från Gabbi och sa att hon och Vilma var i centrum och åt så gick vi igen ditt. Efter det så drog jag hem för att fixa mig inför festen och tjejerna drog vidare. Så var jag på festen i hanninge och det var ganska roligt jag förväntade faktist inte det? Haha kul var det iaf.
Jag lägger upp gårdagens klänning jag hade på mig igår kväll.

idag så vaknade jag klockan 11 och fick ett samtal av pappa och han fråga om vi skulle kunna träffas i gamla stan idag klockan 12 så svarade jag absolut! Vädret var lika bra som igår men blåsigare. Vi gick runt och tittade på kläder och så köpte jag en byxa från Zara, chino och en t-shirt från gina. Lägger upp bilderna senare. Sen så fortsatte vi gå runt och åt lite mat och köpte glass. Senare så kom jag hem.



Snart ska jag kanske ringa Gabbi och fråga om hon vill göra något och många pussar till er så länge!


Här har vi Tess med hennes slusch:)

Och här har vi sluschen som tog slut efter 5 sek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0