gymma med tjejerna

Hejhej alla kära bloggläsare!

Kom precis hem från skolan när jag vart ha en jätte svår uppgift i NO. Man skulle rita en bro som man ska bygga upp med sin grupp och efter det skulle man visa sin lärare. Så vi ritade klart bron vi skulle ha och vi gick fram till honom till  och förklarade. Men nej nej han fatta inte ett skit om vad jag sa, det känndes som om jag pratade kinesiska elr nått? Jag bara förklara du då! Sen så förklarade han och det var exakt samma sak som jag förklarade!!-.-  Så frågade jag han: Är du dum eller är du dum? Och så svarade han ni slutar för idag hejdå! Så stack han bara? Ja bara ehh.... okej normal??
Haha det var det som hände sista lektionen innan jag kom hem.

Sen när jag kom hem såg jag en 1 årig bebis sitta framför mig asså han var såå sööt. Jag lekte lite med honom och sen gick ner till vardagsrummet och nu har jag bloggar jag:)

Snar ska jag gå och möta tjejerna för att gymma. Kommer ni ihåg när jag sa att vi har vart lite slarviga med att vi inte har gått i en månad nu? Japp idag måste det bli en förändring jag ska gymma tills sommarlovet kommer och jag ska ha bästa kroppen! (Hoppas vi på)haha.


Och nu är jag klar med bloggandet vi ses efter gymmet, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0