Dagen är här!

Goodmorning sunshines!

Idag som ni vet är det min tjejmiddag och jag har mycket att göra! Min mamma bara: Bjud dina närmaste. Så jag bjöd mina närmaste och det var  21 styckna som kommer:D Haha jag vet lite för mycket men ändå vi kommer att ha super kul! Vi kommer att äta god mat och sen vid åta ska vi ut. Berättar lite mer senare.

Men nu måste jag städa mitt rum och sen måste jag till centrum och köpa ett par svarta strumpbyxor. Haha föresten så är temat sexigt så det kommer vara en väldigt sexig lördag. Lägger upp min outfit antingen idag eller imogon.

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, vi kommer ha skiit roligt (:<3!

2009-04-18 @ 13:19:06
Postat av: lydia the men who is the best man all over the hole world bistches im here so

a a a a hahah bäästa d ska bli ida :D§§§

2009-04-18 @ 13:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0