0904908

Haha förlåt sötisar att jag inte har skrivit på hela dagen!:)

Fast den här dagen började med att jag sov till klockan tolv seddan vilade jag lite grann. Efter det åt jag min frukost bytte om fixade till mig och träffade min kusin i kista centrum, var hos henne och mysade lite sedean drog jag till Gabbi och tittade på 27 dresses. Den var as bra!:D 

Senare så drog vi hem till mig, bytte om lite snabbt och stack ut och precis när vi gick ut från dörren så började det ösrengna:( Fan!! tänkte jag inom mig! 

Sen var vi på väg till kvarnbacka när vi fick syn på Dilvin Rengin och Samia halva vägen. HAHAH ni bodde ha sett stackarna asså de frös ihjäl sig fast de hade hundra tröjor på sig! haha jag bara skratta hela tiden:D Fast jag frös själv ihjäl -.- hihi
Så vi bestämde oss att gå till kfum istället och träffa de andra tjejerna där lite senare:)

Och nu sitter jag här och har bloggat klart:)
Många pussar från mig!// Rasha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0