090424

Heejjsan min gulliga bloggare!

Hur har ni haft det idag då? Ja, jag har haft det ganska bra.

Först så var jag i skolan. Idag så skulle vi typ städa skolgården för "håll svergie rent"? Asså det kommer inte bli någon förändringar utav att man städar i 20 min :-S Asså snälla säg någon person som kommer att bry sig? Men om jag ska erkänna så brukar jag lägga i paperskorgarna om jag ser någon.

Iaf sen så efter skolan drog vi till Gabbi och åt lite mellanmåll och sen så ringde mamma mig och sa att jag skulle komma till centrum och köpa klänning inför imorgon eftersom vi ska på fest. Så kom vi till centrum och precis då så märkte jag att min mammas kommpis hade kommit med sitt underbara bebis som bara är 6 månader gammal. Haha den ungen kan aldrig gråta och jag skojar inte jag har försökt med precis allt men den gråter aldrig den visar bara sitt leende hela tiden-.- Blir faktist litee irreterad för ingen kan vara lika glad som mig hela tiden:D Förutom den sööta bebisen-.-

Sen så gick vi runt och köpte en klänning och en jeans jacka från Gina och leggins, kofta och skor från H&M. (Visar imorgon)

Och sedan så mötte vi upp de andra tjejerna och gick ut i det härliga sommar vädret! 

Men nu måste jag gå och lägga mig, måste vila för festen imorgon många pussar & kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0