090417

Än en gång så säger jag förlåt att jag inte kunnat skriva så mycket den här veckan. Har varit väldigt trött och haft många läxor. Plus så har denna vecka gått så långsamt? Haha men aja

Men så är det fredag äntiligen! Ett steg närmare till min tjejmiddag, jippi! Föresten så ska jag uppdatera om vad jag ska ha på mig inför tjejmiddag och skor som jag gärna vill ha tips om vilka jag ska ha till imorgon eller vilka som passar bäst;-) Kan ni hjälpa mig med det?

Senare idag så ska jag ut som vanligt men skulle hellst vilja vara hemma och ta det lungt ibara, är jävligt trött har inte sovit så ordentligt på hela veckan.
Men iaf så sitter jag nu med en liten sööt bebis på famnen och den dreglar över hela min kläder. *Uccssh*


Vad ska nu sötungar göra idag då?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0