090412

Soft dag har det varit.
 Jag har inte gjort så mycket förutom att jag har gått ut lite och så kommit hem. Idag hade vi vår kusin på besök:) Trevligt. Sen så bestämde mamma att vi skulle åka ditt men så orkade hon inte så hon fick stanna längre, Jag skulle också sova över men så pallade jag inte heller haha, tänkte på att jag behövde vila innan skolan börjar på tisdag igen:( Och där försvann mitt leende..

Jaha vad har ni busungar gjort idag då?

Mer än så har jag inte gjort, men är ändå ganska trött så syns imorgon och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

> inte kollat in oss, shadow of the room än?

nytt alternativt metalband med MIG som sångerska :)

we're 5 girls and 1 guy.



klicka in och lyssna! <3

2009-04-13 @ 16:44:25
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0