090411

God morgon på er alla läsare!:D 

Igår kväll orkade jag värkligen inte blogga, kom direkt hem och gick och lade mig på sängen. Var så himla trött. Innan det så var jag ute med Dilvin Rengin och Lejla det var ganska kul.

Och nu sitter jag framför datan och bloggar, pratar i tell med Rengin om grillningen idag och dricker te.

Som sagt, idag ska jag möta upp tjejerna och grilla:) haha vi kommer ha massa kul eftersom ingen av oss vet hur man grillar? Men vi ska klara det, vi ska ändå försöka!:D Idag kommer det ju bli upp till 18 grader så passa på att gå ut och  kanske grilla som vi ska göra eller till och med sola?:) Haha det ska jag iaf göra fast jag kanske inte kommer få någon sol bränna förens i sommar lovet då har man mer sol och mer tid:D

Så nu har jag druckit klart mitt te och ska gå upp och duscha. Ha en varm soliga dag, många pussar!


Kommentarer
Postat av: sara

glad påsk på dig med!några planer inför påskafton? :)

2009-04-11 @ 13:17:32
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Caroline

hej (: ska vi läsa varandras bloggar? =) Din verkar jäkla intessant faktiskt. (: Lägger till dig på bloglovin :)

2009-04-11 @ 18:03:18
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/
Postat av: Rashas Modeblogg~

Hejj sötisar.



Sara: tack så mycke! Har inte planerat något än själv då?:)



Carolin: Hejsan! din värkar ju jätte bra fortsätt så! Tackar så mycke:)



2009-04-11 @ 22:42:01
URL: http://rashasownfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0