090409

Idag är jag väldigt trött det beror säkert på vädret. Trist asså. Det har rengnat två dagar på sträck räcker det inte nu eller? Jaja vi hoppas väll att sommaren kommer bli jätte varmt iaf!:D

Snart ska jag väll gå och duscha och planera till min tjejemiddag som jag ska ha nästa vecka.:) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på så vi är igång hela tiden vi är ju bara 14 år och tror inte vi får gå in på klubbar och dansa hela natten fast vi ändå vill det. haha. Men kanske något i den stilen.:) 
Några tips om vad man kan göra? =)

Lite senare underdagen så ska jag åka till Semira och hjälpa henne tvätta och laga "P.K" (pannkakor) hoppas vi lyckas den här gången:) Och efter det ska vi vara ute med tjejerna. Mer än så kommer det inte hända.

Ha en trevlig dag så syns vi sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Asall

Ha det så kul gumman :)

2009-04-09 @ 15:53:00
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: Rashas Modeblogg

Tack detsamma älskling:)



Kram.

2009-04-09 @ 16:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0