090406

Godmorgon bloggen! Ännu en härlig dag. Det är lite kyligt men 6 grader är ju ändå en början, har också hört att det kommer bli upp till 10-15 grader idag det får vi hoppas på.. :D 
Snart ska jag hoppa in i duschen men först ska jag blogga lite.

Idag så ska jag hem till en kompis som jag inte har träffat på jätte länge! Vi ska ha massa kul och passa på vara ute medans det är varmt och inte regnar som igår, haha kanske sola också;P
Efter det ska jag möta upp de andra tjejerna i kista och senare ha en spa kväll:) Så jag kommer har väldigt kul idag!
Märks det inte att jag är på bra humor idag och inte är så trött? Det vet ni väll varför? Om inte, så kolla ut genom ert fönster så kommer ni få se varför jag är så pigg och glad.

Vad ska ni hitta på en sån härlig dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0