centrum 100 gånger

Heejj mina kära bloggare!!
Har ej kunnat skriva på hela dagen eftersom har varit runt hela världen och har inte kunnat få kontakt med någon data med "internet";P

Idag var det som vanligt, först var det skola då hade jag ett om prov på matte och det gick super bra hade rätt på alla! Asså jag skojar inte:-D Sen var det dans och det var extra jobbigt idag vi fick göra armövningar och allt jobbigt ni kan tänka er, så det var inte direkt kul haha..
Efter skolan så drog G mig till donken så satt vi och åt  några cheesburgare hihih. Och efter jag var med G så var jag nästan hemma så träffade jag på en kompis så ville hon till grossen jag bara: NEEJ snälla jag ber dig det är så varmt håller på att dö här!! Men så sa hon: Du får godis?:D Jag bara: Moot grossen tatatata!! Haha sen så fick jag mina godisar och var på väg hemåt och precis när jag skulle låsa upp dörren så ringer mamma och säger: Rasha vart är du, skulle vi inte köpa den där tröjan du ville ha? Jag bara: Åhh neej varför sa du inte det tidigare!! Så drog jag tillbaka till centrum och shoppade hårspännen tröjan och en BH( Ni får bilder snart )

Det var väll allt :-) Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0